سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترفندهای افزایش عمر تلفن همراه

1- از به روزرسانی ها صرف نظر نکنید، آن ها بسیار مهم هستند

برای اینکه تلفن همراه شما در سریع ترین زمان و بدون مشکل کار کند، به روزرسانی های سیستم عامل را باید به طور مرتب دریافت کنید. دریافت به روزرسانی زمان زیادی را از شما نمی گیرد اما قطعا مزایای بسیار زیادی مانند: رفع اشکالات سیستم عامل و رفع مشکلات امنیتی و تغییراتی که ویژگی های جدیدی را برایتان به همراه دارد تا با بهبود عملکرد کلی دستگاه شما بهتر، سریع تر و روان تر کار کند. یک نکته ضروری را همیشه به یاد داشته باشید که شما همیشه کاندید اولین نفر برای دریافت به روزرسانی ها نباشید زیرا ممکن است که به هر دلیلی اولین به روزرسانی ها دارای مشکلاتی باشند پس تا اخبار تأیید مبنی بر عدم مشکل به روزرسانی سیستم عامل صبر کنید.

2- حذف برنامه های ناکارآمد 

تلفن های همراه از مقدار محدودی حافظه رم و حافظه داخلی برخوردارند، به همین دلیل مهم است که تعداد برنامه های استفاده نشده را به حداقل برسانید، با حذف برنامه های ناکارآمد در فضای ذخیره سازی و اجرای آن ها در پس زمینه صرفه جویی کنید تا عمر تلفن همراهتان افزایش پیدا کند.

3- استفاده گارد و محافظ صفحه نمایش

باز شدن تلفن به هر دلیلی مانند تعویض باتری یا تعویض صفحه نمایش با قطعاتی که معلوم نیست تا چه میزان استاندارد قطعات اصلی را دارا هستند می تواند از عمر تلفن همراه شما بکاهد. برای این منظور استفاده از گارد و محافظ صفحه نمایش (گلس) می تواند از خطرات احتمالی که گوشی شما را تهدید می کند جلوگیری کند؛ ضمنا سلامت باتری نیز اهمیت بسیار بالایی دارد، برای اینکه باتری گوشی تان همیشه سالم بماند، به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی هنگام شارژ شدن با آن کار نکنید و همیشه درصد باتری خود را بین 30 تا 80 درصد نگه دارید، یعنی زمانی که باتری به 30 درصد رسید آن را به شارژ بزنید و هیچ وقت اجازه فول شارژ تا 100 درصد را به آن ندهید.

ادامه در لینک زیر:
5 راه آسان برای اینکه عمر تلفن همراهتان را افزایش دهید